אמנת שירות
בעל הרישיון במשרד :סוכן ביטוח פנסיוני וכללי - אנדריי אודלר - רישיון מספר L-00105593
מטרת אמנה זו לקבוע כללים הנוגעים לזכויות לקוחות משרדנו, בבואנו להעניק להם משירותי המשרד,
תוך התייחסות לעקרונות הקבועים בחוזר סוכנים ויועצים מספר 2018-10-3 מטעם רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון.
*מובהר, כי סוכנות יו פתרונות ביטוח הינה סוכן ביטוח ואינה עוסקת בייעוץ, וכן אינה חברת ביטוח.
לוחות זמנים לקבלת השירות ממשרדנו:
‹ מענה ראשוני לפניית לקוח - תוך 2 ימי עסקים.
‹ לקוח המבקש לתאם פגישה או לשוחח עימו - תוך 7 ימי עסקים מקבלת פניית לקוח.
‹ העברת אישור, מסמך, בקשה לגוף מוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר - תוך 7 ימי עסקים.
‹ מסירת מסמכים ללקוח הקשורים ללקוח והמצויים ברשות משרדנו - תוך 3 ימי עסקים.
‹ בקשר למוצר פנסיוני - פניית שירות לגבי שינוי במצבו של הלקוח - תוך 7 ימי עסקים.
יובהר כי בנסיבות מיוחדות ייתכן כי פרקי הזמן למתן השירות המבוקש יהיו ארוכים יותר אך סבירים, בנסיבות העניין.
משרדנו מתחייב להתייחס לכל לקוח בהגינות ובכבוד.
בעל הרישיון במשרדנו מחויב להכיר את הוראות הדין הרלוונטיות ואת המוצרים לגביהם
יינתן השירות לכל לקוח ולהיות בקיא בשינויים ובעדכונים בתחום העיסוק של משרדנו.
משרדנו מתחייב לכבד ולשמור את פרטיותו של כל לקוח.
משרדנו מתחייב לקיים תקשורת יעילה עם כל לקוח בהתאם לדרכי ההתקשרות הנהוגים
במשרדנו, לפי בחירת כל לקוח פירוט בהמשך אמנה זו.
משרדנו מתחייב לספק מענה ענייני ומתאים לצרכי כל לקוח בזמן סביר ממועד פניית
הלקוח תוך מסירת תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן פירוט בהמשך אמנה זו.
‹ שכר טרחה - ייתכן ובגין שירותים מסויימים הניתנים על-ידי משרדנו ידרש הלקוח לשלם שכר טרחה.
במקרה שכזה משרדנו יפרט ללקוח בכתב באשר לרכיבים השונים בגינם נדרש התשלום וסך גובה התשלום.
חשוב לדעת כי ייתכן וחלק מהשירותים בתשלום כוללים קבלת מידע או העברת מידע אותם יכול הלקוח להפיק בעצמו ללא עלות או בעלות נמוכה דרך הגוף המוסדי או דרך ממשקים דיגיטליים של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון.
‹ הליך יישוב תביעה - במקרה של פניית לקוח למשרדנו בעניין תביעה כלפי גוף מוסדי למימוש זכויות
לפי תנאי פוליסת ביטוח, לפי תקנון קרן פנסיה, או לפי תקנון קופת גמל לעיל ולהלן: "הגוף המוסדי", משרדנו יביא לידיעת הלקוח מידע אודות זכויותיו ויביא לידיעתו את דרכי הפעולה מול הגוף המוסדי העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה - מידע כאמור ימסר תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית לקוח.
חשוב לדעת:
שעות קבלת הקהל במשרדנו ודרכי התקשרות:
בימים: א-ה
בין השעות: 9:00 - 19:00
יום ו בין השעות 10:00-14:00
טלפונים: 054-2106968
דואר אלקטרוני: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
אתר אינטרנט: https://www.u-ins.co.il/