Whatssap icon054-2106968
דברו איתנו בוואצאפ

phone icon1054-2106968
זמינים בשבילכם

להגן על היקרים לנו מכל

שירות חדש ללא עלות מאפשר לך בדיקה מהירה לשיפור הפוליסה או התאמת המסלול המתאים ביותר

לקבלת פרטים פנו אלינו

הרבה אנשים שואלים , איפה השירות הכי טוב בביטוח בריאות לילדים?

התשובה היא לא חד משמעית , אבל יש כאן עוד אינדיקציה שאולי תעזור לכם לקבל 

החלטה טובה , מדד השירות בביטוח בריאות .

כרגע המדד האחרון שפורסם היה בשנת 2021 .

קצת על מדד השירות :

"אחת לשנה רשות שוק ההון מפרסמת נתונים על אודות השירות שנותנות חברות הביטוח והחיסכון הפנסיוני"

ביטוח בריאות הכוונה - ביטוח המכסה הוצאות בגין ניתוחים, השתלות, תרופות ומחלות קשות

רוצים לקבל לעשות השוואה עם הביטוח שלכם או לקבל הצעה חדשה? לחצו כאן 

 מדד השירות בביטוח בריאות לשנת 2021

דירוג החברות :

ביטוח ישיר 84 

איילון 83

הפניקס 82 

מגדל 82 

מנורה 82

אייאיג'י 81

כלל 80 

הראל 78 

גרף מדד השירות ביטוח בריאות

 madad

מקרא והסבר על המדדים ומרכיביהם:

 

מדד השירות לביטוח בריאות - מדד המשקף את השירות של החברות בענף. הציון מחושב בהתבסס על הרכיבים הבאים:

 

1. תשלום תביעות - משקף את שיעור תשלום התביעות ואת מהירות הטיפול בתביעות ביטוח שנסגרו בחברה. הציון מחושב כממוצע של שני הרכיבים הבאים:

א. שיעור תשלום תביעות - שיעור תביעות שהחברה אישרה ושילמה תגמולי ביטוח לתובע מתוך כלל התביעות שנסגרו.

ב. מהירות טיפול בתביעות - שיעור התביעות שטיפולן הסתיים תוך 30 ימים, ומחצית התביעות שטיפולן הסתיים בין 31 ימים ל-60 ימים.

 

2. שביעות רצון והמלצת לקוחות - משקף את:

א. מידת שביעות רצון מהחברה - מידת שביעות הרצון של הלקוחות מטיפול חברת הביטוח בפניות ובבקשות שירות ישירות אליה.

ב. מידת המלצה על החברה - מידת ההמלצה על חברת הביטוח של לקוחות שפנו וטופלו על ידה.

 

במדד שביעות רצון והמלצת לקוחות טעות הדגימה בחברות שנבדקו היא 0.44%.

 

3. תלונות הציבור - משקף את מספר התלונות שהוגשו לרשות שוק ההון בשנת 2021 בביטוח הוצאות רפואיות, נגד חברת הביטוח, ואת מספר התלונות בהן נמצא שחברה לא פעלה כנדרש והיא נתנה פיצוי או סעד למתלונן, באותה השנה. ככל שהציון נמוך יותר, יותר לקוחות התלוננו כנגד החברה וביותר תלונות נמצא שיש להעניק פיצוי או סעד לפונה.

 

4. זמני מענה טלפוני - משקף את אחוז השיחות בהן ניתן מענה אנושי בתוך 3 דקות מרגע היציאה מנתב השיחות של החברה ועד לקבלת מענה אנושי (ללא זמן שיטוט בנתב).

ככל שנציגי החברה ענו ליותר שיחות תוך 3 דקות, ציון החברה גבוה יותר.

רוצים לעשות השוואה עם הביטוח שלכם או לקבל הצעה חדשה? לחצו כאן 

תאריך עדכון 01/02/2023

 אתם רוצים לדעת איזה ביטוח מתאים לכם ?

פנו אלינו  צרו קשר עכשיו 054-2106968 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

 לגבי עלויות - עשינו כתבה תראו  כאן .

 ***אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר  ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא.

המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.

 כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו - עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

 

המומחיות שלנו כיצד הפתרון שלנו ישרת אותך?

איתור כפל ביטוחי

בואו להנות מכל העולמות! גם לשפר ולהתאים את הכיסוי הביטוחי וגם לחסוך כסף באמצעות איתור כפל ביטוחי

טיפול בתביעות ביטוח

אנו זמינים בשבילכם כל הזמן ומטפלים בכל תביעה במקצועיות, נחישות והמון אכפתיות ואהבה

ניהול סיכונים ביטוחיים

תכנון רק לאחר היכרות מעמיקה, מאפשר התאמת פתרונות מדויקים למה שאתם צריכים באמת

אנו רואים בלקוחות שאיתנו שותפים לדרך שמחים שזה הדדי

  • המלצת לקוח 1

  • המלצת לקוח 2

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5