הגעתם לצ'ק אין בשדה התעופה וגיליתם שהטיסה מתעכבת מעל ל-90 דקות?
טוב שיש את שירות PassportCard Flight Delay!

את זמן ההמתנה לטיסה תוכלו להעביר באחד מכ-1,200 טרקלינים מתוך כ-650 שדות תעופה שונים ברחבי העולם, וליהנות מגישה חופשית לאינטרנט וכיבוד עשיר ביום ובלילה,
כחלק מהשירות הבלתי מתפשר שלנו.
כדי ליהנות מהשירות, יש להירשם עד 24 שעות לפני הטיסה שלכם
הרישום הוא דיגיטלי בלבד
*אם לא הספקתם להירשם בזמן לטיסתכם בהלוך, באפשרותכם להירשם לטיסתכם בחזור.
חשוב לזכור – עליכם להירשם לטיסתכם בחזור עד 24 שעות לפני הטיסה.
שימו לב - יש להירשם לשירות עם הפרטים באנגלית בלבד לרכישה ללחוץ כאן
1.הרשמה לשירות Flight Delay
מוודאים שיש לכם פוליסת PassportCard, נרשמים לשירות PassportCard Flight Delay
ונהנים מהמתנה באחד מהטרקלינים ברחבי העולם במקרה של עיכוב טיסה
2.הגעתם לשדה התעופה וגיליתם שיש לכם עיכוב בטיסה?
טוב שיש לכם PassportCard!
במקרה והטיסה התעכבה ביותר מ-90 דקות תוכלו להמתין בטרקלין באחד מ-650 שדות התעופה ברחבי העולם
3.הנפקת שובר במקרה של עיכוב טיסה
את השובר תקבלו באימייל, ותוכלו להנות בטרקלינים השונים מגישה חופשית לאינטרנט וכיבוד עשיר ביום ובלילה. לחיפוש ומידע על הטרקלינים הכלולים בשירות לחצו כאן
ריכזנו עבורכם דגשים לשאלות הנפוצות:
- על מנת לתת את השירות המערכת צריכה לזהות את הטיסה. פספורטכארד נתקלים באחוז קטן של טיסות שאינן מזוהות במערכת, לרוב אלו טיסות שכר (צ'ארטר).
- בטרמינל 1 נתב"ג, אין טרקלין ולכן לא ניתן לנצל בו את ההטבה.
- השירות מבוסס על מנועי מעקב הטיסות הבינלאומיות, אם שינוי זמן הטיסה לא עודכן ע"י חברת התעופה, לא ניתן לעקוב אחר הטיסה ולהנפיק שובר כניסה לטרקלין.
- חלק משדות התעופה וחברות התעופה (אחוז קטן) אינם נכללים בשירות.
- בחלק משדות התעופה לא קיים טרקלין. לחיפוש ומידע על הטרקלינים הכלולים בשירות לחצו כאן.
- הכניסה לטרקלין הינה על בסיס מקום פנוי.
- שובר הכניסה לטרקלין נשלח ללקוח בדוא"ל ולכן יש לוודא כי קיים חיבור לאינטרנט. כמו כן, במקרה שהשובר מתעכב רצוי לבדוק את תיבת הספאם.
- להבהרות נוספות בנוגע לשירות לחצו כאן, לשאלות נפוצות וסרטון הסבר לחצו כאן.
עדכון 08/2022
האמור לעיל הינו מידע כללי בלבד. אין להסתמך על המידע הנ"ל. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה

