בעקבות השביתה במשק ועצירת ההמראות מנתב"ג אנו מבקשים לעדכן אתכם כי:

לקוחות השוהים בטרמינל 3 לאחר ביקורת דרכונים וטיסתם מתעכבת, מוזמנים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של פספורטכארד והם ינפיקו להם שובר לשירות PassportCard Flight Delay המאפשר כניסה לטרקלין העסקים.
* הכניסה לטרקלין העסקים על בסיס מקום פנוי.
לקוחותיכם בחו"ל אשר טיסתם חזרה ארצה תתעכב בעקבות השביתה, פספורטכארד יאריכו להם באופן אוטומטי וללא עלות נוספת את הביטוח ב48 שעות.
פספורטכארד מוקד שירות הלקוחות זמין 24/7:
בטלפון- 972-98920930+
בווטסאפ- 972-50-6708544+
תאריך עדכון 27/03/2023
*האמור לעיל הינו מידע כללי בלבד. אין להסתמך על המידע הנ"ל. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה.

